"Amerikan Savunma Bakanlığı'nın (Pentagon), düşman askerlerinin moral ve disiplinini bozmayı amaçlayan birçok öldürücü olmayan kimyasal silah geliştirmeyi düşündüğü ortaya çıktı.
Kısa bir süre önce açıklanan gizli belgelere göre, bunların içinde
en garip olanı, düşman askerlerinin cinsel açıdan birbirlerini
dayanılmaz görmelerini sağlayacak bir ''afrodizyak'' kimyasal silah
geliştirme planı.
Amerikan basınında yer alan haberlerde, bu silahın askerler
arasındaki eşcinsel davranışların yayılmasını sağlayarak, tiksinti
yaratmak ve karşı tarafın moralini bozmanın hedeflendiği belirtildi"
Walla arkadaşlar artık ben bir şey demeyeceğim :D:D