*{Bå®ô$_1905}* şöfer:hadi topkapı topkapı!! kalkıyoo!! arkadan vermeyen var mı?? hoop arka dörtlü verdiniz mi siz? arka dörtlüden biri:Az önce eline verdik ya abi.. :D : ) :cokkomik: