cracks Orjinal Mesajı Yazan: BeKTaS F1GO game cam ne hocam resimerl vid mi yapıyo fraps dan daha iyi tafsiye ederim
alex85 Fraps ile 2 Video cektim, sizce kalite nasil? DECO">http://kaydmc.com/pes/Deco.rar>DECO/a> LARSSON">http://kaydmc.com/pes/Larsson.rar>LARSSON/a>
Server ARKADASLAR BİŞİ SORACAM BN BU FRAPS İLE PES 4 VB OYUNLARDA OYUN ORTASINDA KAYDETME TUSUNA BASIORM VE GRAFİKLERDE İNANILMAZ BİR KASMA (DURMA NOKTASI)OLUYOR SİSTEMİM OLDUKÇA HIZLI SİZDEDE OLDUMU
cracks Orjinal Mesajı Yazan: burak830 ARKADASLAR BİŞİ SORACAM BN BU FRAPS İLE PES 4 VB OYUNLARDA OYUN ORTASINDA KAYDETME TUSUNA BASIORM VE GRAFİKLERDE İNANILMAZ BİR KASMA (DURMA NOKTASI)OLUYOR SİSTEMİM OLDUKÇA HIZLI SİZDEDE OLDUMU sana diom gamecamla yap die.