Orjinal Mesajı Yazan: mehparemm
nası yapcaz movie maker da?
önce doyayı movie maker'a alacaksın. sonra aşağıdaki film şeridine getireceksin. Ardından yukarıda filmi kaydet yada filmi oluştur seçneği var. onu seçeceksin (media player 9 varsa, eğer 10 ise bunlar soldadır). ardından kaliteyi seçeceksin. Broadband ntsc 2MB en iyisi ona göre (bunu yapın yani :)). Videonuz hazır.
Herşeyi doğru yaptıysan 10 saniyelik bir video ortalama 2 mb yer kaplar.
Hem videoyu çekerken kare kare gider. sonra izlerken o kadar kötü olmaz. Bi de bunu azaltmak için frame per secondu (fps) arttırın. 40fps en iyisi. Ve sesi kapatın. böylelikle daha az yer kaplar.