Orjinal Mesajı Yazan: Mr.Bean
abi sorma ya ben aldım ondan ama bunlar yeni model olduğu için bunlara çip takılmıyor daha bunlara göre çip yapılmamış orjinal oyun pek yenilmiyor keşke bir eski modelini alsaydım küçük olmaya küçük kibar bir görüntüsü var güzel ama inşallah bu çip işine bir çözüm bulunur :(
Kötü olmuş yaa :whoa: