Arkadaşlar; SP2 hakkında yazılıp çizilen bütün bunlar yetersiz bilgiden kaynaklanan saçmalıklardır.
neymiş efendim; sp2 yüklenince bir çok oyun multiplayer modunda çalışmazmış.
şimdi; bunu yazan kişi acaba biliyor mu ki; bu multiplayer oynanan oyunlarda iki bilgisayarın birbirine bağlanmasını sağlayan portların açık olması sonucu, o portlardan bilgisayarınıza bir sürü zararlı worm,virüs,trojan,bug vs. girebiliyor!
bütün bunlardan sonra windows xp deki "GÜVENLİK AÇIKLARINI KAPATMAK" amaçlı olarak üretilmiş ve gerçekten başarılı olan bir yamayı böylesine karalamak ayıptır.. herşeyden önce milleti böylesine yanlış bilgilendirmek ayıp...
eğer oyuna bağlanamıyorsan denetim masasına gelir,windows firewall'dan oyunun kullandığı port u açarsın olur biter..
çok zor bir iş değil yani...
bilgi gerektiren konularda,araştırma yapmadan;ya da kendi fikirlerimizi gerçekmiş gibi anlatan yazılar yazmayalım...