Esc tuşunun pas olarak ayarlanmasıyla ilgili birşey değil o. Oyunun programlanmasında yapılan bir hata; Konaminin patchini (v.1.10) u yukleyebilirsen gider. Ya da arkadasların dediği gibi resume game e basarak veya formation a girerek verilen pası onleyebilirsin....