Amerikalı araştırmacılara göre kucağımızda diz üstü bilgisayar kullanmak erkekliğimize mal oluyor.Araştırmalara göre diz üstü bilgisayarlarda oluşan ısı erkeklerde testislerin ısısının üç derece artmasına neden olmakta,bu da spermlere zarar vermek için fazlasıyla yeter bir ısı.Uzmanların açıklamalarına göre ısıda bir derecelik bir artış sperm oranında %40'lık bir azalmaya yetiyor.Araştırmacılar yaklaşık 15 dakikalık bir kullanımın testislerin ısısında yaklaşık olarak bir derecelik artışa neden olduğunu sölüyorlar.Uzmanlar uzun süreli kullanımlar da ise bu artışın üç derece civarlarına çıktığını ve bununda daha önceki çalışmalara dayanarak sperm üretimi üzerinde zararlı etkileri olduğunu söylüyolar.Bu durumda erkeklerin dizüstü bilgisayar kullanması yasaklanmalı mı acaba ???