rap haber forumunda bir şahsın yazısı:
beyler bu çıkan kavgada bende vardım olay jöntürk değil ama fuat denen o ... Türk rap in ilk sesi cartel e sövüyo bizde CLAN 95 olarak sinirlendik fuat ise aslında CARTEL e tapması lazımken küfrediyo biraz .... kalkmış ulu 95 kardeşimizin olayı ise bazı kendinibilmezler tarafından reklam diye anıldı ALAKASI YOK!!! dediğim gibi fuat terbiyesizlik etti. ceza da erkek falan değilmiş ancak saheden mic. fırlattı çıkıştada elimizde kalıyodu ne zaman çıktığını bilmiyorum!!!!!!!!!!!