Last_Blow Merhaba arkadaşlar .Ben geçen günlerde Middlesbrough ile yeni bir lige başladım .Ve ilk maçımı da yaptım . C.Palace karşısında 3-0 öndeyken 4-3 maçı adamlara hediye ettim .Takıma takviye yapmayı düşünüyorum .Defansın ortasına ve orta sahanın ortasına .İsmi fazla duyulmamış ve ucuz bir oyuncu olursa sevinirim .
Shadowstalker ismi boşver defansa Caçapa orta saha ya van Bommel. sözleşmeleri bitiyo... ama illaki duyulmamış adam istiyosun: Fredy Willam Thompson(DMC) Vincent Kompany(DC)...
Pentagram_15 Kompany defansa al bir daha adam alma zaten 18inde prta sahaya da roy keanei almaya çalış bırakırlarsa 4 sezon hiç tasalanmadan oynarsın
Last_Blow Burda yazdıklarınızı yeni görüyorum da .İlk 3 hafta da puan alamadım .Acaba bende mi yamukluk var anlamıyorum .Hasselbaink sakatlandı .Bakalım nasıl çıkıcam bu işin içinden .
takunya Middlesbrough'nun defansı gayet iyi benim bildiğim ama Caçapa'yı alabilirsin. Orta sahanın ortasına Mendu Jebulani'yi şiddetle öneririm. Frikikleri nefis. Benim tavsiyem M.Brough ile uyguladığın taktik kanatlara yönelik olsun. Mendieta sağ kanatta çok iyi.