Arkadaşlar 'master lig' deki takımımla match mode da maç yapınca oyuncuların güçleri eski haline dönüyor.Yani gelişen güçler eklenmiyor.Match mode da normal takımlardaki oyuncularla oynuyormuş gibi oluyor.Transferler çıkıyor ama güçler ....
Bir yardım lütfen :icon_cry: