murathakan eski reklam panoları olsa gene iyi hiç reklam panosu kalmadı stadda. fenerbahçe stadını ise ilk versiyonu yapamadım ikinci yeni çıkan oldu
daum_erden Orjinal Mesajı Yazan: murathakan eski reklam panoları olsa gene iyi hiç reklam panosu kalmadı stadda. fenerbahçe stadını ise ilk versiyonu yapamadım ikinci yeni çıkan oldu dostum onu nası yaptın yaff bu arada beyler biraz yardımcı olunsanıza ii oluır bea :scn_bilme benim durumum bu