Konami yetkilileri Japonya'daki bir fuarda PES5 hakkında bilgi verdi.
Pes oyunları pc ye ps2 den aktarıldığını unutmamanızı istiyorum:
"Şu anda Pes4 ile PS2 nin sınırına vardık. Daha fazlasının yapamayız. Yeni Pes (yani PES5!!!!) yeni nesil konsollarda (PS3, XBOX2) çıkacak. Ve artık Xbox için ayrı bir programlama ekibi kuruldu. Belki de bu PC için de olacak (İNŞALLAH!!!!)."
XBOX'ın PC'ye yakın bir alet olması da gözönünde bulundurulursa şu ankinden daha uyumlu oyunlar göreceğiz. Ve inşallah PC'ye daha uyumlu (daha az sorunlu) PES oyunları oynayabileceğiz.