KiNG Orjinal Mesajı Yazan: Makaay acaip pes oynayasım geldi :) benimde valla.ilk hareketi sanki bizim forumda biri yapıp resmini yollamısmıydı neydi aklımda öle kaldı galiba :meksika:
blood1454 ya kardeş bilmediğimiz 2-3 hareket var onun için guide gerek yok... Yada sen yap ama şu hareketi söle arkadaşım bitek bunu bilmiyorum niye bekletiyorsun diğer hepsini biliyoruz
DeNiZ ya lanet olsun ya 10 tane avi player indirdim açmadı,real player kurdum açmadı winamp açmadı quick time açmadı..ne tür bi bok açıo bu viddeoları yaa fıttıracam :(
realfoxboy www.divx.com a gir. DivX Player'ı indir. Kur. O otomatik olarak codecleri de kuracak ve Media Player gibi programlarla da izleyebileceksin.
Sakin1NR Orjinal Mesajı Yazan: realfoxboy Ya şu videolara bakın. Valla ben utandım yerin dibine girdim. Adamlar nebiçim hareketler yapıyor. ABOOOOOOOOOO!!!!!! 1. İşte olay budur. Süper hareket: http://www.softlab.ntua.gr/~sivann/pub/Uploaded/kreuz.avi 2. Del Piero'nun Özel Şutu: http://www.softlab.ntua.gr/~sivann/pub/Uploaded/del.avi 3. Sağından atıp solundan kaçma (inanın bana MÜKEMMEL): http://www.softlab.ntua.gr/~sivann/pub/Uploaded/mitte.avi Daha neler neler var. Bunlar en ilginçleri. hay aklinizi seveyim, hareketlerle mi futbol oynaniyor? yapanda antremanda yapmis hareketleri, macta yapsa ne yazar ki? abartilacak ne var allah iyiliginizi versin... :scn_olma:
realfoxboy Orjinal Mesajı Yazan: Sakin1NR hay aklinizi seveyim, hareketlerle mi futbol oynaniyor? yapanda antremanda yapmis hareketleri, macta yapsa ne yazar ki? abartilacak ne var allah iyiliginizi versin... :scn_olma: adam onu maçta da yapıyor dikkatini çekerim. Bi tane thread var. Yılın Golü (almanya) diye oradaki videoyu izle anlarsın. Hatta sana link vereyim: http://eoto.de/downloads/tdm/tor_des_jahres.zip
Sakin1NR Orjinal Mesajı Yazan: realfoxboy adam onu maçta da yapıyor dikkatini çekerim. Bi tane thread var. Yılın Golü (almanya) diye oradaki videoyu izle anlarsın. Hatta sana link vereyim: http://eoto.de/downloads/tdm/tor_des_jahres.zip tesekkürler, ben o gollere 2-3 ay önce pes.de de bakmistim. gercekten güzel gollerdi. ama benim demek istedigim öyle abartilacak bisey yok ;)
realfoxboy Orjinal Mesajı Yazan: Sakin1NR tesekkürler, ben o gollere 2-3 ay önce pes.de de bakmistim. gercekten güzel gollerdi. ama benim demek istedigim öyle abartilacak bisey yok ;) tabii ki. zaten maksat dikkat çekmek :)