realfoxboy Arkadaşlar!!! 90's AllStars Team i buldum ve upload ediyorum. yakında buraya link koyacağım.
realfoxboy gençler!! Bu option file olarak var. O yüzden eski yamaları iptal ediyor. Yine de ister misiniz???
saviola83 eski yamaları bozuyosa kötü. ya bu normal yollardan nasıl açılıyo onu bilen var mı? ne kazanmak lazım? 4 sene üst üste şampiyon olsak , avrupanın kralı olsak açılır mı? :)
cracks Orjinal Mesajı Yazan: henry_669 abi hemde 90 ların al starı bunu yeni versiyonu yokmu vede yamaları bozmayanı...cok sey isetdim ama. beeler istiosanız ben size bi tane all star yapim yaa.
R.DavidBeckham Orjinal Mesajı Yazan: cracks beeler istiosanız ben size bi tane all star yapim yaa. baba yaparsan çok iyi olur ya çünkü çok zevkli oluyodu. açamıyorum bir türlü allstar takımlarını