Suns bu maçı rahat alır. İki takımında geçen seneki hallerinden eser yok. Detroit düşüşüe geçti, suns ise müthiş bir yükselişe geçti. Detroit eskisi gibi oynasa bile zor yener suns'ı. Zira Suns'ta Amare diye bir hayvan var..
**edit:** Anket için henüz erken, daha ligin ortasına bile gelmedi..