Jerry Sloan sezon başından beri karar weremedi pg pozisyonu için kimi oynatacağına... Arroyo ile kawga ettiler we artık çok süre alamıyor , Lopez ciddi bi sakatlık geçirmişti şu aralar anca kendini toparlıyor biraz süre alabilior... Keith McLeod fena bi adam daha NBA'de 2. yılı olmasına rağmen istatistikleri iyi 8.1 ppg , 2.4 rpg we 5.2 apg ama o da gününde olmadığı maçlarda saçmalıor.. Kirk Synder daha çaylak yılında we istatistikleri kötü... Yani bi sorun war , ayrıca Sloan 33 maç geçmesine rağmen hala pg pozisyonuyla oynuor karar weremedi bakalım ne zaman sabit bi karara warıcak? Sizce hangisi oynamalı? Bana göre en iyisi Carlos Arroyo'dur we o diğer guardlardan daha fasla süre almalıdır ama tabii önce Sloan'dan özür dilemesi lazım...