10UR Fifa 2005 için hazırladığım tüm GS facelerini bir araya getirdim... İyi kötü olanları var belki ama yinede hiç yoktan iyidir:)
mirдňdд hocam bülent sabri ve ergün öok benzemiş ama ergünün yüzü çok sert olmuş kadir inanır gibi :lol: bu 3 face benzemiş ama kusura bakma diğerleri o kadar benzememiş ama yine de tebrik ediyorum devam et kardeşim :applause:
10UR Yama olucak yakında çok yakında sabredin yorumlarınız içinde saolun. Başka yorumlar yokmu?? Yada istek oyuncu varsa yapmaya çalışablirim bunlardan ayrı yamada olması için
mirдňdд Orjinal Mesajı Yazan: '10URYama olucak yakında çok yakında sabredin yorumlarınız içinde saolun. Başka yorumlar yokmu?? Yada istek oyuncu varsa yapmaya çalışablirim bunlardan ayrı yamada olması için senden ricam pancu ve tümeri yapabilirmisin zahmet olmazsa :rolleyes:
gs_akin_1905 necati,tomas ve hasanın yüzleri bayağı kötü ama düzeltmeye çalışırsın artık Haaa unutmadan bu mega patch SCN TSL 2 ye eklensin bence
10UR Necatiyle hasanı anladımda Tomas'ın resmi yok burda onu nasıl biliyon hayret heckledinmi naptım benim PC'yi :D
46 Maras Orjinal Mesajı Yazan: gs_akin_1905 necati,tomas ve hasanın yüzleri bayağı kötü ama düzeltmeye çalışırsın artık Haaa unutmadan bu mega patch SCN TSL 2 ye eklensin bence Abi bence eklenmesin :D
Nakata396 Süper olmus En kısa zamanda yamasını yap Galatasaraylı değilim ama seve seve yamaklarını indiriM. Başarılarının devamının deilerim. TeBrİkLeR! :applause: