Orjinal Mesajı Yazan: beden640
OYUNDA HİÇ BİR PROBLEM ÇIKMIYOR HERŞEY KUSURSUZ İŞLİYOR BENİM SİSİTEMİM YÜKSEK OLMAMASINA RAĞMEN CAYIR CAYIR DOUBLE SPEED E İHTİYAÇ DUYMADAN ÇOK ŞOKSİ ÇALIŞIYO SİZDE ARAŞTIRIN BULABİLRSENİZ YAŞADINIZ DEMEKTİR
bende de bu dvd versiyonu var,kurulurken acayip yer istiyor 4-5 gb gibi ama sonra geri siliyorsun bu durum beni baya bir zorlamisti ,sirf bu oyun için iki-üç oyunu kaldirdim! :) bi de bende seslerde bir sorun oluyor arada,gollerde falan iki-üç saniye takiliyor sonra geliyor,sen de boyle birsey oluyormu? oyundan mı yoksa,benden mi acaba?