Sheyhzade karde$im bu pes 4 iLe we 8 arasInda fark nedir bi türLü anLamadIm ben menü farkI dI$Inda bi fark göremiorum var mI bunnarIn bi farkI ?
burakyilmaz hayir arada ki fark oynanabilirlikle alakali pes4 te kontroller daha gercekçi we8 de birazdaha cocuksu
Sakin1NR yawwwwwwww arkadaslar dört senedir ayni soru soruluyor artik ögrenelim... WE japonya icin PES avrupa icin. ikiside ayni oyun