Saolun, eksik yazdgm bir şey daha var; benim monitör bayağı kaliteli sayılır(philips 109p40 19") ve bu yüzden 120 hz de oynuyorum belki bu yavaşlatır???
Bir de ram adi olabilir, benimki oem ve twinmosa göre ok daha kötü performans veriyor, ram i defragment ettiğimde pes4 daha rahat çalışıyor...