daywalker7 Sitedeki 4 büyükler forması dosyası'ında gs'ın 3. forması(gri) gözükmüyo dümdüz beyaz bi forma olarak gözüküyo yetkili kişiler ltf düzeltirmisiniz...
Exvision Merhaba arkadaşım ; Yarı yıl tatilinde çıkaracağımız dosyalarla gereken düzeltmeler yapılacaktır .