kartalako Orjinal Mesajı Yazan: MFK-1 vince carter allen iverson t-mac eskilerden MJ :) süpersin adamım tabikide : 1-ALLEN IVERSON(THE ANSWER)=HASTAYIM :lol: 2-VİNCE CARTER 3-LEBRON JAMES 4-T-MAC
kartalako Orjinal Mesajı Yazan: KG_MVP_21 Azgın insan Bubba Chucks 60pts atmış kartalako artk zevktn dört köşe aynen öyle ben sabah öyrendim telefona mesaj geldi anormal birşekilde sevindim ama hedo ya üzüldüm
Thor Dirk Nowitzki, Steve Nash, Michael Finley. Mavs taraftarıyım ve Nash'in Suns'a gitmesine üzüldüm ama ona olan hayranlığım gitmedi.Mavericks'te 6 yıl kaldı. Bir numara Birk Nowitzki ama. Dirk Nowitzki ist der beste Basketballspieler der Welt
ozdi Benim için en iyi oynayanı Mike Bibby'dir Kendisi diğer Shaq,Carter,T-Mac- veya Kobe gibi değildir ama gerçekten bu işi bilenlerdendir.
kartalako ewet m.biby bu işi çok iyi biliyo.aslıda basında öne çıkmamasının tek nedeni zor olan işleri kolay yapmasıı
Garnett_ManiaC Orjinal Mesajı Yazan: ozdi Benim için en iyi oynayanı Mike Bibby'dir Kendisi diğer Shaq,Carter,T-Mac- veya Kobe gibi değildir ama gerçekten bu işi bilenlerdendir. Ztn webber gidince bu sefer sacramentonun lideri peja diil biby olck gibime gelio
shadow_fk Allen Iverson--Amare--Tracy--LeBron James--Dwyane Wade--Shaq--Vince Carter--Steve Francis--Carmelo Anthony--Mike Bibby--Richard Hamilton--Desmond Mason--Kenyon Martin--Josh Smith
Garnett_ManiaC Garnett in yanında GORDON,Wade,Nelson,Al jefferson,James we boozer da war.Onlarıda ekliyim dedim