abi ben az önce yaptım ya,ama inan nası yaptıgımı bilmiyorum ama söyle anlatiym gene de denersin sen de..
yeni bi baslık acılmıs kitserver'ın yeni sürümüyle ilgili,ordan onu indirdim (4.2.1 sürümü),kurdum,girdim oyuna baktım normalde çalışan formalrım da çalışmaz olmuz sonra gidip uni dosyasına baktıgımda gördüm ki bütün dosyalar silinmis,kitserver'ı kaldırdım,wolfpatch'in içinde bütün formalar vardı,aldım onları uni dosyasına kopyaladım,sonra kitserver'ı tekrar kurdum ve şu an çalışıyo nası mutluyum anlatamam :)
bahsettigim sürümün bulundugu konu su al;
http://www.soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=38711