Arkadaşlar, "Champions League" gibi yamalara fazla güvenmeyin diyorum ben. Üç dört yıldır, özellikle de PES3 PC üzerinde bu yama olaylarıyla ilgileniyorum ve şu kadarını söyleyeyim; son derece özensiz işler yapıyor insanlar. Deneyimlerim bana KONAMI'nın oyunculara biçtiği güçlerin son derece tutarlı olduğunu gösteriyor. Bu nedenle benim üzerinde çalıştığım bir yama var, umarım biterse onu yayınlayacağım.
Oyuncu güçlerine dokunmuyorum bir kere. Tüm transferleri eksiksiz gerçekleştirdim. Oyuncu isimleri "%100" doğru okunuyor (oyunda mevcutsa tabi). Oyuncu numaraları baştan sona düzenlendi, gerçekleriyle eşleştirildi.
İngiltere takımlarının kadrolarını düzenlemeyi bitirdim; ilk 11 ve yedekler, kaptan ve frikikçiler gibi konuları hallettim yani. Ancak diğerleriyle uğraşacak zerre vakit bulamıyorum. Eğer ilgilenen arkadaşlar olursa özelden mesaj atsınlar, ya da bu konu altında toplanalım ve oyunun geri kalanını da halledelim.