arkadaşlar aklıma geldi size 1 yıldır kullandığım bir programı tavsiye edeyim.
Eğer PES i gampaddan oynuyorsanız, aldınız elinize gamepad i yaslandınız arkanıza , bir de winamp açık arka planda müzik çalıyor,altta adını ve linkini vereceğim programla atadığınız kısayol ve tuşlardan isterseniz winampdaki şarkıyı değiştrebilir, veya oyunu (Alt+Enter olarak atadığınız butona basıp) ile küçültüp, kapatmadan windowsa dönüp yine gamepaddan mouse u kullanır gibi imleçi hareket ettirip istediğinizi yapabilirsiniz. (yanlız winamp kontrolu için winamp5 ve global hotkeys enabled olmalı).
Yani program mükemmel ve sorunsuz çalışıyor. kesinlikle tavsiye ediyorum. ve hatta bugün yeni çıkan kitserverin son versiyonu ile yine gamepad ile formalarıo değiştirebiliyorsunuz (kitserverdan atadığınız tuşları programdan ayarlamanız lazım.
programın adı "joymouse" bu da download.com linki
http://www.download.com/JoyMouse/3000-2110_4-7059880.html?tag=lst-0-4
detaylı bilgi isteyen olursa (veya full versiyon :) ) burdan sorsun