Formaları bmp olarak kaydetmeden önce graphic studio yada benzeri programlarla opacity ayarlarının yapılması lazım. yoksa forma şeffaf gözükür.
sonra ekstra formaları takımın idsi ileaynı ismi taşıyan klasördeki px klasörüne kopyalanması lazım.
mesela bende FB ekstra formaları C:Program FilesKONAMIPro Evolution Soccer 4kitserverKDBuni201px klasöründe.
forma numara ve isim renklerinin ayarlandığı attrib.cfg dosyası C:Program FilesKONAMIPro Evolution Soccer 4kitserverKDBuni201 klasöründe
ve FB'ye ait attrib.cfg dosyasının içeriği de bunlar...
# bmp'nin adının doğru yazılması lazım.
shirt.name = 999966 # isim renk ayarı
shirt.number = 999966 # numara renk ayarı
shorts.number = 999966 # şort numara renk ayarı
collar = no # yaka