biraz uzun olmus 3 bölüm warya bide sonunda sessizlik war.. son bölümü we sessiz olan bölümü silip senin yaptığın "ı will survive" nın sonundaki seyirci sesini sonuna ekledim 15 saniye "oooooo ooo ooo" sürüyo sonra hafif bi seyirci sesiyle bitio top:18 sn daha denemedim oyunda hiç.. cok teşkür we eline sağlık.. bide oyunun orjinal ses dosyasını yedeklemeyi unuttum onada bi link werirmisin bulunsun bilgisayarda..