Vampire Bat Okullar 14.Ocak.Cuma günü kapanıyor meb in kararına göre erken tatile giriliyor.. Kurban bayramı derken zaten tatil bitecek :( çok kötü oldu böyle olması :whoa: biz şimdi ne zaman okula başlıycaz tam olarak bilen varmı ?