_alp_ Ben www.pespc-files.com'dan indirdim readme'de fransızca afs explorer Bişeyler diyo ben anlamadım.Nasıl import edebilirim :mad:
badboy_t bununla ilgili konu var boşuna konu açmışsın.http://www.soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=38545