Orjinal Mesajı Yazan: cinova
selam beyler.konu belki buraya uygun diil ama açacak en uygun yer buraydı.Radyo açıyoruz.....Hatta açtık....DJ lazım.DJ olcak arakdaşlar bize ulaşsın
:applause: :applause: :applause: :applause:
Benim tanıdığım çok iyi dj ler var..mesela gelmiş geçmiş en iyi diji lerden..;
dj muharrem, sonra dj o.s.m.a.n ,çok clublarda ortamlarda çalmış olan abimiz ,dj arkadaşım dj bünyamin...istiyosan temas kurmanı sağlarım..
Benimde süper dj lik altyapım vardı,fiki fiki fiiki,diji vijhi diji..
alırım metallica plaklarımı yumulurum sizin dj aletini,sallarız ortamları hep beraber..