Hami(10) işte Banu alkan'ın ham sesi. kulaklarınıza zarar vermemek için günde en fazla 1 kez dinleyiniz. :) işte">http://www.ogretmenlerduymasin.com/bugra/banu.mp3>işteo ses
götveren abi korkuyorum indirmekten...ya ..ya dahada kulaklarim işitmezse...ya psikolojim bozulursa.... düzletme:şu anda indirdim ve korktuğum kadar varmis...(yüreğimeeeeeeeeee kısmı felç etti:D)napcam piskolojim bozuldu yaw....
götveren Orjinal Mesajı Yazan: AnyoneAnswerMe çok güzel..kafamı sallıyorum şuan kafayi salladiğin yon onemli bende salliom ama sağa sola:( bole bişi olamaz yaw...