schaten dostum kanaryagücü , bu haberi sneden beklemesdim yani en az 1 hafta oluyor bu editör çıkalı, hatta formaların oyunun afs sine importlu hali olan wolfun patchini bile 1 haftadır oynuyoruz. takip edemedin herhalde bayadır.
Brian Moser arkadas bu versiyonda dosya buyuklugu sorunu falan da yok demi? ben eski versiyonunda bişey import edecekken hemen "oops file too big" şeklinde uyarı alıyorum. bunda o sorun da kalkmıştır heralde değil mi? ;)
Black God Orjinal Mesajı Yazan: skoklucan arkadas bu versiyonda dosya buyuklugu sorunu falan da yok demi? ben eski versiyonunda bişey import edecekken hemen "oops file too big" şeklinde uyarı alıyorum. bunda o sorun da kalkmıştır heralde değil mi? ;) evet
BlackGS Arkadaşlar buraya kızmazsanız bir konu açacağım Ben bu graphic studio'yu indirdim ve sınırsız forma ekleyen kitserver kurdum ancak eklediğim formaların yakaları yeşil çıkıyor.Bunu nasıl hallederiz Anlayışınız için teşekkürler