Ya adam daha ilk yılında alışma ewresindedir ;) 7 maçta 2 gol attı die hemen satma ya Kaka berbat oynuodu bende Milan'da 8 maçta 2 gol 1 asistle we 6.90 ortalamayla oynamıştı ben onu pek sewmediğim için alt takıma yollamıştım :) Bence satma Robinho'yu kalsın ya lazım olabilir kritik maçlarda , benim database medium olduğu için Robinho çıkmıor ah bi çıksaydı.. :)