bu oyunları bılmeyenınız yoktur benım cok zamanım gectı oralarda..gecen takıldıgım bı forumda gordum..eger oynayanlar yada oynamak ısteyenler varsa paylasalım oyunları burdan ulastırmaya calısırm ben sızlere yada sızlerde yollarsınız..ılgıye gore yarın baslıyorum lınklerı yazmaya ve oyunların kurulumuna..
street fighter
street hoop
king of fighter
final fight
snow bros...
ve digerleri..az para harcamadık bunlar ıcın yaw..
devır her ne kadar pes4 half life devri olsada ben yıne bunları oynuyom valla..vede bıkmıom oynarken..