Orjinal Mesajı Yazan: Hami(10)
oynanılıyor tabi şu an kafelerdeki source un tamamı korsan eğer steamden indirirsen o oynanmıyor cd keysiz.
abi lütfen oynuyorsanız anlatın ben hl 2 aldım 5 cd.içinde source var.işte yüklediğim zaman oyun açılmıyodu sonra 5.cdde hem hl için hemde source için msdos ile ayrı ayrı bişeyler yükledim adıda css gibi bişey sonra steamdan account açtım ama serverlara giremiyorum