CRuSaDeR Arkadaşlar benim modem U.S.Robotics 4 portlu lütfen nasıl online pes4 oynayacağımı açıklayın fıtık oldum single player oynamaktan lütfen yardımlarınızı bekliyorum ister buraya ister msn e MSN: tameroztekin@hotmail.com