slm. ben de de us robotics modem var ve önceden ben de oynayamıyodum. bir sürü port falan açtım fakat olmadı bi türlü. sonunda çareyi - pek tavsiye edilen bi metot olmasa da - modemin firewall unu kapatmakta buldum. bunun için önce modemin ip sini öğrenmen gerek. belki biliyosundur ama yine de yazıyım . başlat - çalıştır a girip cmd yaz. sonra bi dos penceresi çıkıcak. oraya da ipconfig yaz . 3 tane ip çıkıcak . ilk sıradaki yani ip adres .... olanı bi yere not et.
Daha sonra explorer da adres çubuğuna 192.168.1.1 yaz. username ve password kısmına admin yaz . çıkan sayfada security e ordan da DMZ host a gir. ve oradaki boşluğa not ettiğin ip adresini yaz ve apply de. böylece modeminin firewall u devre dışı kaldı. ( tekrar aktif hale getirmek için yazdığın ip adresini sil ve apply de ) Ayrıca windows un güvenlik duvarını da kapat.
pes 4 ün official 1.10 patch i yüklü deilse yükle . pes 4 online launcher ın son sürümünü yükle . ve online oynamanın tadını çıkar. kolay gelsin.....