Felipe²°°³ ya bu uyumsuzlugu her patchde yasiyorum ben nolcak simdi Benimgi german millet english patch cikariyo ben yüklicemicem mi yani... cüzümü yokmu bunun
Unpistole ya uyumsuzluk bendede war oyuna başlamadan önce atıo ama benki german wersion fln deil baya english wersion off :(
oydemir ya arkadaşlar ben soccer den FENERBAHÇE ŞÜKRÜ SARACOĞLU stadyumunu indirdim fakat pes4 e nasıl yükleyecegımı bilemıyorum bana bu konuda yardımcı olurmusunuz?saygılarımla
besteci Orjinal Mesajı Yazan: alex85 yanlis yaptiniz demeki, ben yaptigim gibi anlatim size ve bende calisiyor. Süper patch Arkadaşa katılıyorum, mutlaka bir yanlışlık yapılmıştır. Ayrıca gerçekten çok güzel bir patch. Hemen hemen tüm stadyumları değiştiriyor ve kesinlikle en azından zemini daha güzelleştiriyor. Birçok maçtan sırf zemini beğenmediğim için çıktığımı bilirim. Bu patch ile gelen stad zeminleri çok daha güzel. Ayrıca Japon ve Kore stadyumlarını iptal edip yerlerine daha tanınmış stadyumlar ekliyor.
alex85 Orjinal Mesajı Yazan: besteci Arkadaşa katılıyorum, mutlaka bir yanlışlık yapılmıştır. Ayrıca gerçekten çok güzel bir patch. Hemen hemen tüm stadyumları değiştiriyor ve kesinlikle en azından zemini daha güzelleştiriyor. Birçok maçtan sırf zemini beğenmediğim için çıktığımı bilirim. Bu patch ile gelen stad zeminleri çok daha güzel. Ayrıca Japon ve Kore stadyumlarını iptal edip yerlerine daha tanınmış stadyumlar ekliyor. aynen, bende zeminleri cok begenmistim, o yüzden bu patchi tercih ettim :cool:
Felipe²°°³ ya bunu yükledim de ben diger patchleri dyodum misal top neyse su yazi degistirme editoru hangisiydi ya kafam karisiti
Felipe²°°³ DKZ studio tamam da stadtyum icin hangi dosya.. bulamadim ben oyun ici editorundan demiyorum ona göre
alex85 e_text.afs -> dkz stutioyla ac, stadyum isimleri -> destr_e.str icinde Ama sen yinede oyunun editöründe degistirmen gerekiyor, ya da isimleri dekz studioyla editlersen optionfile'i sil, o zaman da olur
gencguru öncelikle patch den sonra oyunun windowsa dönmesini istemiyorsanız english'i import etmeyin.o zaman stadyumlar çalışacaktır.english ya da german'ı import edince windowsa dönme sorununu ben de çözemdim.fakaaaat: stadyum petchini öneren arkadaşa teşekkürler ama şahsen ben beğenmedim.çok cart yeşil sahalar.ve benden mi kaynaklanıyor bilmiyorum ama ekranın üstü daima daha bulanık bir hal alıyor.yine de import etmek isteyenler etsin ama dikkat....sakın 0_text ve e_text lerinizin yedeğini almayı unutmayın.zira türk kluplerinin sahalardaki özellikleride gidiyor,afişler gibi....yine de eyvallah...
musty abi auf arena ve koln statlarında seyırcıler trıbunlerın arkasında kalıyo bunun nedenı herhalde adamların statları edıtlemeyıp bastan yaratması nası yapmısler anlamadım ama super olmus e_text bozuyo onu yapmayın haaa onsuz calısıyo