HaLo Benim G-mailim yok Gönderen olursa sevinirim.G-Mail istiyorum e- mailim Blacksword27@hotmail.com
hellraiser Orjinal Mesajı Yazan: HaLo Benim G-mailim yok Gönderen olursa sevinirim.G-Mail istiyorum e- mailim Blacksword27@hotmail.com Gönderildi.
PİYERPARE Orjinal Mesajı Yazan: Secret_Man hellraiser oldu olacak banada yollarmısın? ugurcan_sen@hotmail.com gönderilmiştir
PİYERPARE Orjinal Mesajı Yazan: Detailer Arkadaşlar bir tanede bana gönderebilirmisiniz detailer_gs@hotmail.com gönderilmiştir ;)
Geyiq Team nooldunu anlamadım bi anda bana 50 tane davetiye geldi....50 dene davetiyenin 49 tanesini verebilirim :)
Detailer Orjinal Mesajı Yazan: PİYERPARE gönderilmiştir ;) Çok sağol bide elinizde hala fazladan varsa birtanede ahmet.erim@pirelli.com adresinde gönderebilirmisiniz.
PİYERPARE Orjinal Mesajı Yazan: Detailer Çok sağol bide elinizde hala fazladan varsa birtanede ahmet.erim@pirelli.com adresinde gönderebilirmisiniz. önemli değil,lafımı olur.ahmet.erim@pirelli.com adresine de gönderilmiştir.güle güle kullanın.
McLanE 50 ye çıkmış gönderin artık zxc1903@yahoo.com sağolsun daywalker göndermişti ama bir tane daha lazım :o
berkemschumacher Orjinal Mesajı Yazan: McLanE 50 ye çıkmış gönderin artık zxc1903@yahoo.com sağolsun daywalker göndermişti ama bir tane daha lazım :o Güle güle " kullandır " :)
hellraiser Orjinal Mesajı Yazan: high bana da gönderirseniz sevinirim high3162@hotmail.com Gönderildi.Güle Güle kullan.
Psycho Orjinal Mesajı Yazan: hellraiser Gönderildi.Güle Güle kullan. dostum kusura bakma ama gelmemis