@R@PH@EL@ Arkadaşlar kendi takımı mı yaptım ve formaları ayarladım kaydettim ama sahaya çıkınca formaların desenleri kalıyo fakat renkleri değişiyo neden? Çözümü varsa birisi yazabilir mi?