Orjinal Mesajı Yazan: GOZİT
iki takım içinde gereksiz
ben şahsen takım için istemem çünkü uzunlarımızda sorun yok Amare nin pek eksiği yok biraz daha rebaund alması lazım
e 4 numarada oynayan Marion un reb. ortalaması +10 uzuna gerek yok rotasyonu bozmaya da gerek yok
Uzunlarımızda sorun yok diyosun ama her ikisi kendi mevkilerinde oynamıyor Amare ribaundlarda çok da başarılı deil Marion ise müthiş bir hırs ve istekle ligin en çok ribaund alan oyuncularından biri oldu ancak unutmamak gerekir 4 numara oynayan Shawn Marion sadece 2.02 boyunda ligdeki birçok 3 numaradan dahi kısa yani eğer Dalembert gelirse artık Phoenix ii savunma da yapabilen bir takım olacak Joe Johnson'ın bu takımdaki skor gücünü zaten birçok oyuncu karşılayabilir! Ben şahsen istiyorum bu savunma zaafını 1.takımım olan New Jersey karşılaşmasında gördüm Carter alçak posttan(ki hiç yapmadığı iştir) 5-6 basket attı!