arkadaslar ne olur yardımcı olun bana bu oyun eskiden masa ustunde kısayolu vardı tıklar girerdim cd siz gayet iyi calısırdı simdi ise cd istio kısayol olusmadı winrar ile yukşedim o yuzden mi ilk aldıgımda otamatikman yuklenmisti simdi nie boyle oldu acıklarmısınız ne yapmam lazım eskisi gibi kısa yolu tıklayarak ve cd siz oynamak icin