KaLeM ewet Bende katılıyorum! PSP Adobeden daha kullanışlı Bir Program. En azından Kullanımı Çok daha Kolay! Sitemin GrafikLerini PSP iLe Yapıyorum. Üstelik 9,0'ıda Çıktı!
KaLeM http://www.geocities.com/ononal/sdl.gif http://www.geocities.com/ononal/sdl2.gif İkiside PSP iLe yapıLdı. Hemde 10 dk içinde! Bunu phot phopLa Anca 1 saatte yapabilirsin!
muzzy..! kullanmayı bilene de bilmeyene de Jasc Paint Shop Pro dermişim:D:D:D anladın sen anladın:D:D:D ------------ tabi ki photoshop