beyler ya ben 1.10 patch falan yüklemeden önce pes takır takır çalışıyodu.şimdi üzerine basıyorum.kum saati oku geliyo yine ama sonra gidiyo.yani açılmıo.ctrl+alt+delete yapıyorum.xp de işlemler menüsü var ya oraya geliyorum.orda pes4.exe çıkıyo.pes4 ü bi daha yüklemekten başka çözüm?yoksa 1.10 unu mu siliyim?yardımmm.