Bu gece Utah Jazz ile SA Spurs Arasındaki maç nefes kesti. AK47, Harpring ve R.Bell'den yoksun jazz, Memo'nun 23 sayı 11 ribaunduyla maçı 97-96 aldı. Hem de Memo'nun son saniyede aldığı hücum ribaundunu sayı yapmasıyla. Bu sene seyrettiğim en zevkli NBA maçıydı kesinlikle. Memo, özellikle Boozer'ın ilk 3 çeğrekte savunmakta başarılı olamadığı Duncan 4. çeğrekte resmen kitledi. Memo son dk.larda muhteşem bir smaç da yaptı NBA-action'da kesin ilk 10 harekete girer. Maçı canlı seyredemiyenler tekrarını salı günü akşam NBA-TVde seyredebilirler.