Selam beyler. Bende Ge-Force mx440 ekran kartı var....
Oyunun grafik ayarlarını en üst düzeye çıkardığımda kasıyor...
En üstün bi altında oynayabiliyorum...(1024-768 galiba ve detail medium(high yapamıyorum)).
3d-Analyze programıyla en üst seviyede oynayabilirmiyim???
Ve ya bi çözüm yolu var mı???