Avusturya Başbakanı hatırlarsanız büyük bir Türk dostuydu zamanında... ama neden biranda Türkiye'nin AB üyeliğini veto etmeye kalktı? Neden Avusturya'Nın abisi Almanya dedi diye... Almanya Türkiye ye karşı tavırlarını mümkün oldukça gizlemeye (3 milyon Türk yaşıyor Almanyada) çalışıyor Avusturyaya söyletiyor.
Avusturyalılar Türklere karşı kompleksilidir (yaşadık orda biliyoruz herhalde)
Almanlar ülkelerinde 3 milyon Türk olmasından hoşnut değil
Fransa zaten dünyanın en çok taraf değiştiren en çok kendi çıkarlarını korumak için her pis işe başvuracak insandır