ugur35 Arkadaşlar bende direksiyon var ama driver yok o yüzden titreşim oyun içinde etkin değil, mümkünse elinde son driver olanlar mail'ime gönderebilir mi? Olmazsa link verin ben de indirebilirim.Şimdiden teşekkürler... :)