arkadaşlar benim bilgisayar galiba biraz eski olduğu için we7-8 pes3-4 bende baya baya ağır çalışıyo. o yüzden bu oyunlarının eski serilerini aradım ama bulamadım. :,( eğer elinde bu oyunlardan olan varsa insaniyet namına :) verebilirmi??? :applause: (ör: iss2 pes2 pes1... falan işte)
sistemim:
p3 500
320mb ram
ge force4 mx 440 64 mb ekran kartı
xp